În funcție de nevoile IT ale clienților, propunem trei categorii de soluții, compuse din servicii ce se completează reciproc.
Întreținere sisteme
Soluție dedicată rețelelor de dimensiuni mici, având între 1 și 15 sisteme și echipamente active. Sunt incluse serviciile de bază, necesare mentenanței și service-ului sistemelor și echipamentelor. Pachetele oferă între 1 și 4 vizite lunare și între 4 și 8 intervenții la cerere, lunar, la sediul clientului. Intervențiile remote și suportul tehnic prin telefon și email sunt nelimitate.
Externalizare IT
Soluție dedicată rețelelor de dimensiuni medii, având între 16 și 50 de sisteme și echipamente active. Serviciile incluse acoperă mentenanța și service-ul sistemelor, administrarea echipamentelor și a rețelei, administrarea serverelor și serviciilor, precum și servicii de telecomunicații. Pachetele oferă între 8 și 12 vizite lunare și între 8 și 16 intervenții la cerere, lunar, la sediul clientului. Intervențiile remote și suportul tehnic prin telefon și email sunt nelimitate.
Externalizare servicii
Soluția este destinată rețelelor de peste 50 de sisteme și echipamente active. Serviciile incluse acoperă toate aspectele necesare operării sistemelor, echipamentelor, serverelor, serviciilor locale sau remote, serviciilor de telecomunicații de voce și date, backup și replicare, servicii de infrastructură, securitate, control acces și CCTV. Pachetele includ, la nivel de SLA, o echipă dedicată, prezență onsite, intervenții onsite și remote, precum și suport tehnic prin email și telefon.